OFFER Sempena RPM Finale 2020 RM99 RM49 sahaja!

Gunakan Hastag : #read4win #bacadankongsi #jommembaca#teammomentuminternet #ORMnajibasaddok

APA YANG AKAN ANDA BELAJAR DALAM BUKU INI?

PERJALANAN HIDUP NAJIB ASADDOK

Ramai orang tak tahu cerita saya mula-mula dulu, macam mana saya struggle sejak saya kecil sehingga hari ini. Ini adalah kisah yang saya sendiri tak pernah cerita pada orang lain dan macam mana saya bangkit dari hidup yang serba-serbi kurang sehingga hari ini

30 KISAH KEJAYAAN

Adakah saya berjaya keseorangan? Saya kongsikan kepada anda bagaimana saya bantu 30 anak murid saya yang dulu berasal dari orang susah, tapi segalanya berubah bila mereka ubah mentaliti 'Buat Jer' berdasarkan ilmu & tindakan yang betul

30 KISAH KEJAYAAN

Adakah saya berjaya keseorangan? Saya kongsikan kepada anda bagaimana saya bantu 30 anak murid saya yang dulu berasal dari orang susah, tapi segalanya berubah bila mereka ubah mentaliti 'Buat Jer' berdasarkan ilmu & tindakan yang betul

MENTALITI ORANG BERJAYA

Macam mana cara fikir orang berjaya? Macam mana sikap dan perangai orang berjaya? Ramai orang sangka kejayaan itu datang melalui sekadar usaha, tapi realitinya lebih dari usaha. Ia adalah cara hidup, cara fikir, perangai dan juga banyak lagi aspek dalam kehidupan.

10 RUKUN KEJAYAAN

Betul ke ada rahsia nak berjaya? Macam mana nak capai kejayaan? Kejayaan adalah satu proses yang anda kena lalui sebelum anda layak terima kejayaan dalam bisnes dan hidup.

ANTARA KISAH KEJAYAAN

Yang Ada Dalam Buku Ini…

Tuan Zuqie

Mula berniaga pada November 2019 sebagai Ejen Dropship jer. Waktu tu, Tuan Zuqie hanya dapat jual 12 balang rempeyek jer dalam masa 2 hari. Kesian kan?

Tapi segalanya berubah bila dia start belajar & apply ilmu dari video-video percuma Tuan Najib Asaddok barulah dia nampak jalan untuk berniaga...

Nak tahu apa yang Tuan Zuqie buat untuk berjaya?

Baca Lagi

Puan Diana Dyan

Wanita dari Penampan, Sabah ini sangat kuat dan konsisten berjuang demi anaknya. Pernah berada dalam situasi yang sangat kritikal sampai nak bunuh diri.

Apa masalah yang besar sangat tu sampai tahap nak bunuh diri? Anda pernah ke rasa putus harapan untuk teruskan hidup?

Nak tahu apa yang Puan Diana Dyan buat untuk survive?

Baca Lagi

Tuan Bo Ibrahim

Tak terungkap rasa sedih bila dengar kisah perit jerih Tuan Bo Ibrahim. Dulu pernah bekerja dengan jawatan tinggi dan income puluhan ribu.

Tapi sebab nak bantu rakan baiknya, beliau berhenti kerja & mula berniaga.. Ingat berniaga tu senang, rupanya tidak. Nak dapat RM6,000 sebulan pun susah!

Nak tahu macam mana Tuan Bo boleh ubah keadaan ni?

Baca Lagi

Preview Buku

(SLIDE untuk preview)

Ini baru 3 kisah..
Ada 30 Kisah Kejayaan yang kami kongsikan dalam buku ni untuk dijadikan inspirasi dan pembakar semangat anda..
Tak sabar nak dapatkan sekarang?

So, Berapa Kos Nak Dapatkan Buku Ni??

Pengalaman dan journey orang yang dah berjaya adalah sangat mahal sebab dia boleh jadi shortcut untuk buat bisnes anda meroket dengan sangat dahsyat.

Sepatutnya nilai asal buku BUAT JER - Segalanya Berubah ini

RM99

Tapi, untuk Tawaran Extra Wow kali ini, kami tawarkan

RM 99

RM49

(Jimat RM50 tu!)

+ PERCUMA Kos Penghantaran RM10 (Malaysia sahaja)
+ PERCUMA Buku Roket Pemasaran Momentum

Copyright BUAT JER, Segalanya Berubah
2020 - All Rights Reserved